RSS Feed

inca o zi senina :)

Posted on

Si am desenat, si am decupat! Am lipit si am cusut! Am pictat si am inramat!

Apoi am admirat! si va arat si voua primul meu tablou textil ( in ordinea executiei, nu a postarii pe blog). Acesta a fost gata pentru 1 iunie, ziua copilului.

Mi-e tare drag. Il recomand pentru un perete primitor de la intrarea casei, dormitor sau camera copilului. Poate fi in acelasi timp un cadou minunat de casa noua sau botez :)  

O colega se muta in strainatate sau  la un alt loc de munca ?

Fiti creativi si iesiti din tiparele cadourilor clasice! Faceti o surpriza placuta cuiva drag🙂

Sunt cateva idei, dar nici nu cred ca aveti nevoie de atatea motive pentru a darui !

Dimensiuni 25 cm latime cu 31 cm inaltime. Rama IKEA 18/24. Unicat

Pret 70 ron

 

Leave a Reply

