RSS Feed

Inca doua agrafe romano-suedeze! si despre increderea voastra

Posted on

O clienta deja draga mie prin mailurile schimbate si pe care mi-ar placea sa o si intalnesc candva🙂 m-a rugat tocmai din Suedia sa cos doua agrafe pentru ea! Pentru ea si atat! Restul, spune ea,  stiu eu, simt eu cum sa fie si mai ales in ce culori! I-au placut si ma bucur ca si de data asta, ce am simtit eu s-a potrivit cu dorinta ei🙂

Si acum o mica paranteza despre incredere !

Cand cos, transmit obiectului lucrat o parte din starea mea. E acea expresie pe care o vedeti voi in fiecare lucrusor! E intotdeauna o stare colorata si vesela pentru ca imi face mare placere sa cos! Dar va marturisesc ca am emotii intotdeauna in asteptarea raspunsului: chiar si pentru o banala agrafa! Am ales culorile potrivite, este rezultatul pe masura asteptarilor? Si da, pana acum, am avut parte de raspunsuri afirmative si de cliente multumite carora le multumesc pentru incredere!

Mi se intampla des sa primesc o comanda fara specificatii exacte. Si atunci intreb cum sa fie? Si mi se raspunde: cum vrei tu! Am incredere in alegerea ta!

Pastrez o recunostinta pentru toata increderea voastra in ideile mele cusute🙂 !

8 responses »

  1. sunt minunate! promit😛

    Reply
  2. sunt tare frumoase, as vrea si eu cateva! cat costa si cum fac comanda?
    multumesc!🙂

    Reply
    • Multumesc frumos Luminita, o agrafa este 10 ron si imi poti scrie un mail pe ideicusute@yahoo.com cu detalii despre culoare, cantittate sau ce altceva consideri tu necesar. Apoi revin eu cu propuneri🙂 Cu drag, Dana

      Reply
      • Buna Dana,
        Pai as dori 4 agrafe.🙂 Doua ca cele indicate de tine, ca si culoare si model, sunt tare frumoase, si inca 2, cu albastru si verde, de preferinta tot in genul celor indicate de tine, dar cu alte culori, daca se poate.
        Multumesc mult.

        Luminita

  3. Sigur Luminita, voi face doua ca cele prezentate mai sus si inca doua( verde si albastru cu margelute de alte culori – rosii, albe, roz, portocalii de ex) Imi poti lasa mailul tau pentru comunicare ? multumesc inca o data pentru comanda si, cum spuneam mai sus, pentru incredere🙂 cu drag, Dana

    Reply

Leave a Reply

