RSS Feed

Let’s dot it Romania!

Maine e zi mare! Si speram cu soare! Cum ziua buna se cunoaste de dimineata, imi doresc sa ne vedem cat mai multi prin paduri, pe marginea raurilor, drumurilor si la locurile de gratare des frecventate de concetatenii nostri toata vara!

Actiunea Let’s do it Romania! este despre atitudine pozitiva, despre exemplu si implicare, despre credinta si entuziasm, despre curatenie si putere de a schimba lumea noastra in BINE !

Unde-s doi puterea creste si am convingerea ca ne vom uni increderea si fortele pentru o Romanie mai curata si mai proaspata!

Cand esti acolo simti ca E TARA TA mai mult decat a celor care trec pe langa tine in masini de lux, decat a celor care se dau ecologisti, dar nu-si murdaresc mainile de gunoaie, decat a celor care ar vrea, dar nu pot, decat a celor care, lupi moralisti fiind, au alte solutii teoretice si legislative in aplicarea carora nu se implica cu nimic!

Este primul lucru pe care-l putem face pentru noi, pentru tara noastra si pentru schimbarea atitudinii indiferente a semenilor nostri si a autoritatilor!

Simt si acum energia si bucuria colectiva transmise de cei care au participat la curatenie si imi pastrez convingerea ca voi putea povesti copiilor si nepotilor mei ca am fost acolo, ca am inceput curatenia, ca am vazut cata munca trebuie depusa pentru a sterge rautatea altora si, voi avea curajul si determinarea de a le arata ca gresesc atunci cand ii vad aruncand gunoi pe jos!

Nu sunt un voluntar de profesie, cu toate ca mi-ar fi placut sa pot dedica mai mult timp actiunilor sociale! de cand sunt mica am participat la curatenie in astfel de actiuni si am luat atitudine pe cont propriu!  Nu numai Bucurestiul are nevoie de noi!  Zonele rurale, unde pana de curand nu exista obligativitatea asigurarii infrastructurii de colectare a gunoiului menajer, sunt pline de mici gropi de gunoi, focare de infectie pentru populatia rurala! Din pacate chiar acesti cetateni sunt pasivi, iar noi le putem da un exemplu.

Faceti o vizita bunicilor sau mergeti doar sa vedeti cum arata un anume colt de tara si adunati tot! si veti avea satisfactia unei fapte bune! Nu uitati, orice “dar” spus dupa o afirmatie, o neaga. Deci nu incepeti cu “as vrea sa vin, dar … ” pentru ca asta inseamna ca nu vreti cu adevarat sa traiti intr-o tara curata!

Idei Cusute sustine LET’S DO IT ROMANIA si va colinda maine iarba verde si padurile din jurul Bucurestiului! Fiti alaturi de mine !

Cu drag si incredere in noi,

Dana

P.S. Santul curatat anul trecut pe Soseaua de Centura este si azi curat. Munca noastra a fost cu folos🙂

O mana de oameni hotarati🙂

Leave a Reply

