RSS Feed

We did it again Romania! Branesti, 24 septembrie

Dragilor, m-am intors de la curatenie!

Bravo noua ca am fost copii harnici si am dat gata mormanul in 4 ore, adunand in cinci oameni 46 de saci.

Rusine Primariei Branesti ca tolereaza focarele de infectie de la intrarea in localitate si nu rezolva reclamatiile primite. Am discutat cu localnicii din acea zona si erau tare nemultumiti de lipsa rezultatelor la reclamatiile trimise catre Primarie!

Am fost sefa de morman si am avut cea mai harnica echipa, desi stiu ca asa veti spune si voi! Iar mobilizarea, din pacate si anul acesta, n-a  fost una usoara pentru ca majoritatea celor invitati sa participe in echipa mea au gasit ca nu asta e solutia perfecta pentru a scapa de gunoaie. Poate ca da, dar nici nu stiu cati dintre acestia fac ceva concret pentru a sprijini solutia  perfecta! Asa ca eu sunt multumita ca, macar putin cate putin, tara noastra va fi mai curata🙂

A fost o zi minunata, cu mult soare, pe cer si in sufletele noastre! Si mai ales pe potecile padurilor noastre curatate de gunoaiele care le sufocau!

Cateva poze, cinci increzatori si 46 de saci de gunoi de care a fost scapata localitatea Branesti, jud Ilfov.

Una dintre concluzii: la cate pungi de plastic am adunat astazi cu siguranta noi vom folosi sacose textile de acum inainte. Si, ca sa premiez echipa, voi pregati pentru fiecare cate o sacosica medie de cumparaturi din bumbac vesel colorat!

Felicitari organizatorilor pentru eficienta de la punctele de inscriere, pentru efortul depus pe tot parcursul proiectului si pentru ca ne mobilizeaza increderea!

Cu drag,

Dana

Idei Cusute

Aici cadeam pe spate🙂 de entuziasm

2 responses »

  1. Felicitari, Dana!
    Bravo voua care v-ati rapit din timpul vostru ca sa curatati nesimtirea altora!!!
    Ce face Primaria? Ce fac cetatenii din Branesti? Asteapta sa vina altii sa le curete comuna?
    Cu o floare nu se face primavara…..dar voi ati putut face ceva si este un exemplu bun. Sper sa fie urmat si de altii.
    Felicitari!!

    Reply
    • Da, este al doilea an de voluntariat Let’s do it Romania si sper ca exemplul celor care au iesit la curetanie va conta in schimbarea starii de fapt🙂 De fapt, am toata increderea ca vom deveni mai responsabili si mai atenti la ce fac cei din jurul nostru pentru ca toleranta si ignoranta noastra cand cineva arunca un gunoi pe jos sub ochii nostri nu sunt ok.
      Multumim! Le voi transmite si colegilor de echipa🙂
      Cu drag,
      Dana

      Reply

Leave a Reply

