RSS Feed

Imi place toamna portocalie

Chiar anul acesta am inceput sa iubesc culoarea portocalei🙂 Si parca toamna foloseste din plin atatea nuante de portocaliu incat ar fi pacat sa nu picur cativa stropi si in lucrarile mele.

Desi este o geanta inceputa anul trecut, probabil abia acum i-a venit vremea sa fie terminata. Noutatile apar mai greu in perioada asta , asa ca bucurati-va de ea pana mai apuc eu sa cos ceva disponibil. Deocamdata am ceva comenzi si promit sa va arat si voua curand ce am tot cusut de zor!

O las sa-si spuna singura povestea si poate o luati la o plimbare! Am avut grija sa-i cos o gradina frumusica🙂

Ceva foarte interesant la acesta gentuta este manerul. Am incercat prima data o combinatie de bumbac (partea interioara) cu piele naturala colorata portocaliu si maro (partea exterioara). E la fel de rezistent, dar mult mai sic si tonic. Nu va mai spun ca pielea este una foarte moale si placuta la atingere. Chiar catifelata pe o anumita portiune. Promisesem mai demult ca voi introduce pielea in lucrarile mele, macar de dragul incercarii. Nu este prima incercare, dar nu am reusit sa va arat pana acum o alta. Asa ca sper sa fiti bucurosi de ce a iesit🙂 Eu sunt multumita!

Materiale: bumbac, tul elastic moale colorat, piele naturala subtire

Se poarta peste piept, in diagonala, ca o visatoare lipsita de griji cu mainile in buzunare !

Dimensiuni: inaltime 29 cm, latime 29 cm, inaltime capac 11,5 cm, latime bareta 3,5 cm, lungime bareta 121 cm, latime volan 3,5 cm. In interior are buzunar si carabina pentru chei ( foarte utila)

pret 120 Ron Adjudecata

Gentuta atarnata🙂

 

De partea cealalta a gardului gradinii

in fundal, dulapul meu cu tot felul de cutii si cutiute🙂


3 responses »

  1. Imi place gentuta ta de toamna la fel de mult precum imi place si “fundalul” tau : dulapul alb si cosuletul “indantelat”😀
    Hmmm….deci portocaliul te cucereste si pe tine! clar, asta e vraja toamnei cu atitea culori calde, parfumate ;)….

    Reply
    • da, m-a cucerit si portocaliul! Sa vedem ce urmeaza? de cosulet sunt mandra pentru ca e printre primele obiecte din recuzita mea de artizan. Adus cu autocarul de la Antibes ( Coasta de Azur) in prima mea iesire din tara. Acum se gasesc si la noi de toate, dar pe vremea aceea, m-am bucurat tare mult sa-l pot avea🙂 Si in el a inceput sa se inchege rezerva mea de materiale si ustensile. Acum incap acolo doar fermoarele ! Azi am purtat cerceii lucrati de tine si au fost observati si admirati de foarte multi🙂 Bravo !

      Reply

Leave a Reply

