RSS Feed

Casuta din povesti si trusa ei de cusut!

S-a intamplat ca prietena ei cea mai buna s-a maritat si s-a mutat cu tot cu sot si casa in America!

Ce cadou sa fie atunci? si cate conditii? mic cat sa incapa in valiza si sa nu-l lase acasa  nicicum! Simbolic pentru inceputul ei de casnicie! de suflet pentru a-i aminti acolo de legatura prieteniei lor vechi!

Propunerea a fost mea si, avand in vedere toate conditiile de mai sus, iata ce cadou special am nascocit!

O trusa pentru cusut casnic in forma de casuta de poveste!

Dimensiuni: putin mai mica decat un caiet A5 (voi cauta si notitele cu dimensiunile exacte🙂 in curand)

Materiale: bumbac designer print interior/exterior, dantela bumbac foarte fina, ate de cusut din poliester, cartonase pe post de mosor, ace de cusut, ace de fixare, ace de siguranta, vopsea textila pentru fatada casutei, fundita de tul pentru acoperis, capsa metalica cusuta, fetru si dragoste de cusut🙂

Daca va intrebati ce-i cu inimioara, sa stiti ca este un toc de forfecuta, dar cum nu am gasit la nici o mercerie una pe placul meu, posesoarea o va cumpara singura din America , ca doar acolo se gaseste orice🙂

Pret 80 ron Comanda speciala

Raze de soare bat in geamurile cu perdele dantelate

Casuta din povesti pe dinauntru🙂

Detalii de jucarie - broderie manuala cu initiala numelui

Cum se incuie usa casei!

deschisa ca o carte

2 responses »

  1. Pentru Mestera iscusita si prietena mea draga:)

    Multumesc din suflet pentru povestea frumoasa, mi-a facut mare placere sa o citesc! Multumesc pentru gandurile frumoase si va doresc sa aveti parte exact de aceleasi lucruri pe care mi le-ati transmis mie!

    PS Casuta isi traieste povestea la NY

    Reply
    • Oh, Catalina! Imi faci o mare onoare ! Toata emotia acestui cadou e rasplatita din plin prin prezenta ta aici! Ma bucur ca ti-a placut complotul meu si al Irinei si ma bucur sa primesc un feed-back in direct pe blog chiar de la tine, utilizatorul final si proprietarul creatiei mele🙂 Sa ne mai scrii din NY cu vesti bune si sa aveti o viata minunata acolo! Cu mare drag, Dana🙂

      Reply

Leave a Reply

