RSS Feed

Primul meu atelier de Idei Cusute

Pentru ca vreau sa va invat sa coaseti frumos, cu rabdare si atentie!

si pentru ca pun pret pe creativitatea si ideile voastre!

Va invit la atelierul sustinut de mine cu sprijinul Incubator107  sambata, 12 noiembrie, ora 11:00, intr-o mansarda foarte primitoare in care ne vom imprieteni cu materiale colorate, ate, gheme, petece, dantele si broderii jucause!

Eu aduc instrumentele, materia prima, tehnicile si indemanarea! Voi veniti cu o haina sau sacosa de panza si cu un cuvant iubit!Apoi va invat si va ajut sa coaseti frumos, colorat si diferit acel cuvant pe obiectul vostru personal!

Aduceti un obiect textil necaptusit si din bumbac neelastic (ex sacosa, batic, fusta, rochie, camasa fetitei, sacou, camasa barbateasca, dar nu pantalon) si veniti cu un cuvant pregatit in minte ( nu foarte lung, nici foarte scurt, musai pozitiv si important pentru voi)

Schimbam la fata hainele si coasem povesti din cuvinte frumoase!

Poate participa oricine, de orice varsta, atat copii mari sau mici supravegheati de parinti, cat si mamici cu burtici! Primim flori, fete si baieti! Si, de va place Idei Cusute va poftesc sa trimiteti un mail de inscriere la inscrieri@incubator107.com si sa dati mai departe vestea atelierului catre prietenii vostri !

Sugeram o contributie de 15 ron pentru a duce creativitatea din incubator catre voi si-napoi!

P.S. vom demonta vorbe precum “eu am doua maini stangi” “eu sunt anti-talent”, “nu am tinut niciodata acul in mana” sau “nu stiu sa cos” !

Cu drag si nerabdare,

Dana

Idei Cusute

Al doilea P.S. poze de la teaserul pt atelier de la Nocturna din 5 noiembrie si o demonstratie de cusut creativ!

Si o fotografie realizata de Cristian Glodeanu 

ce am cusut in echipa la teaserul Idei Cusute

Si echipa de cusut🙂


9 responses »

  1. ah, as fi venit si eu dar suntem plecati in wee..ce rau imi pare:(

    Reply
    • Oana, promit sa scriu povestea si sa public poze pe blog! Vor mai fi ocazii cu siguranta! O imbratisare si Ilincai🙂 Cu drag, Dana

      Reply
      • ee, ce frumos pare sa fi fost! data viitoare vin si eu cu Ilinca, promit!:) doar sa aflam din timp si sa nu fim plecati.
        te pupam si noi!

  2. Ma bucur ca am facut parte din echipa de creatie si am contribuit la litera C. A fost fun !

    Reply
  3. Si am avut parte de bonus orogami, facut de Ovidiu, pa care l-am adaugat pe litera C.

    Reply
  4. te-am descoperit pe Revista Atelierul si sunt noul tau fan

    Reply
  5. felicitari,dana cernat.esti inventiva,harnica si placuta.

    Reply
    • Multumesc mult Lidia! a trecut ceva vreme de la primul atelier🙂. Ne-am cunoscut intre timp pe undeva ?
      Ai grija de tine🙂 d

      Reply

Leave a Reply

