RSS Feed

Am reusit – primul meu bloc 100% patchwork

Cand nu cos din lipsa de timp sau din prioritizarea altor proiecte cum ar fi atelierele sau tutorialele pentru reviste, mi-e tare dor de dulapul de materiale si de o noua incercare!

Nu aveam pofta de sarbatori inca, ce-i drept, dar cum deschid dulapul, din fiecare cuta de bumbac, din fiecare ciuperca sau bufnita ascunsa intre petece, sare spre mine o idee si inca una si tot asa!

Dupa cateva zeci de minute de visare si inchipuirea noilor idei, ma hotarasc cu greu asupra uneia si o iau de codita🙂 pana iese ce am visat cu ochii deschisi!🙂

Pe langa curiozitatea unui obiect nou, ma incearca si curiozitatea unei tehnici sau a unui element cusut pentru prima oara🙂

Asa ca a venit in sfarsit timpul pentru primul meu bloc patchwork. Asta inseamna cusut din petece diferite, colorate, din materiale designer print colectie de Craciun, coordonate.

Culori de baza : rosu, verde, bleu;

Motive: stelute, globuri, linii, ghirlande, beculete, fulgi de nea sub forma de buline, romburi;

Utilitate: geanta de umar pentru perioada Sarbatorilor de iarna.

Dimensiune totala: 35 cm latime cu 43 cm inaltime

Promit sa va arat si proiectul finalizat, adica obiectul functional, nu doar fata gentutei!🙂

Astept sfaturi de la cunoscatori🙂 si chiar observatii! Inca nu stiu daca exista o regula de asociere a elementelor dpdc culoare pentru ca eu am stabilit totul pe hartie si apoi, cand le-am aliniat pe masa, aratau foarte bine! Sau asta a fost parerea mea🙂 Asa ca am ramas la varianta schitata, dar nu am avut un model sau o diagrama de culoare.

3 responses »

  1. Felicitari !! arata tare frumos….importanta este “viziunea” artistului nu teoria spusa de altii….( daca ar fi sa luam in considerare acest ultim pdv atunci se observa ca ai asezat culorile pe diagonala mai putin ultimele rinduri din coltul dreapta sus ) ….dar ! mie imi place asa, nu e “uniform” si are acel “ceva” care te atrage.
    Abia astept sa vad gentuta finalizata, sunt sigura ca va fi o minune de gentuta !🙂 Spor !

    Reply
    • Multumesc mult pentru interventie Teodora🙂 ! Si eu am constatat abia cand am pus poza pe blog! Intentia era sa nu se alinieze deloc Cu el in fata ochilor -pe masa- nu mi-am dat seama.
      Mi-a placut joaca de-a aranjatul culorilor si patratelor🙂

      Reply
  2. Pingback: Winter love « idei cusute

Leave a Reply

