RSS Feed

O ratusa, un biscuit si o cana de iaurt

Si cum veni ziua ei, un suflet de copil din preajma  imi scrise ca ar vrea sa-i daruiasca o poveste cusuta de mine. Si povestea suna cam asa: o ratusca plutea intr-un rau de iaurt asezata pe un biscuit.

Pentru ca raul ar fi fost prea lung, ne-am imaginat ratusca intr-o cana cu valuri. O ratusca galbena si vesela si bineinteles un biscuit aromat🙂

Totul cusut din fetru colorat si potrivit de prins in piept, pe fular sau pe geanta.

Diametru brosa – 8 cm, grosime max 0,5 cm

E prima oara cand fac o astfel de brosa si, recunosc, de multe ori am directionat solicitarile specifice spre artizani priceputi si experimentati in lucrul cu acest material.  De aceasta data,  n-aveam alta scapare decat sa incerc. Bine-am facut pentru ca mare mi-a fost uimirea cand la final, rezultatul a fost pe masura asteptarilor ambelor parti🙂

 

Ratusca pe un sal pufos de iarna

Leave a Reply

