RSS Feed

Primiti sorcova cusuta?

Despre 2011 ce sa va spun mai intai? A fost un an plin si bogat, cu pauze active si scurte, cu multe incercari si perseverenta!

Nici n-am crezut ca incap atatea clipe in el !

L-am trait repede si cu zambetul pe buze, mai iute si mai nerabdatoare decat pe cel dinantea lui. Am gasit prin ianuarie numele drumului si am inceput Idei Cusute!

Gasiti in urma acestor randuri cam tot ce am cusut intr-un an!

Iar eu regasesc in spatele fiecarui text o experienta frumoasa, un om minunat pentru care am creat, o vale, un deal sau un stalp de casa! Un copil alergand,  un vis de vara, un camp de flori sau o imbratisare!

A fost un an bun si bland, cu surprize si multumiri, cu sanatate si lumina, cu prieteni si dragoste! Si cu Dumnezeu langa mine si langa cei pe care-i iubesc!

Pentru mine si pentru voi, la inceput de 2012, ma gandesc la incredere, rabdare, bunavointa si curaj!

Ma rog pentru sanatate,  pentru bine si vise implinite!

Sa ne tragem sufletul mai des spre locuri dragi, spre oameni buni si spre  fapte bune!

Sa ne oprim si sa zambim mai des, sa echilibram munca si joaca, constrangerile cu libertatea, somnul cu lupta!

Sa incercam impreuna!  Abia astept sa-ncerc un 2012 frumos🙂

Si asta nu e tot🙂

Pentru incurajari si insistente, pentru impartasiri si incredere, pentru atentie si sprijin, va multumesc🙂 !

Impreuna am avut emotii  si am vazut prieteni zambind fericiti de un cadou minunat ! Am ajutat copiii mai putin norocosi si am invatat sa coasem la atelier!

Am povestit la targuri si am incercat tutoriale publicate in reviste! Am fost creativi, jucausi si senini!

Sa fiti bine si sa facem cat mai multe lucruri bune impreuna in anul care vine!

V-am sorcovit cu drag,

Dana

Idei Cusute

Sorcova, vesela!

Leave a Reply

