RSS Feed

Ultima zi de ianuarie, prima zi de concediu

Nu, nu va grabiti cu presupunerile, e prima zi de concediu din cele doua pe care le voi imparti cu cartea de matematica de clasa a 11-a, dupa chiar 10 ani de la Bac. De, daca mi-a mai trebuit o scoala! Si la inceputul ei ma iau iar la tranta cu analiza matematica🙂

Dar sa ne pastram totusi optimismul! Doua zile de timp petrecut acasa, cu tentatia masinii de cusut! Intrezaresc niste absente aici! Sau pauze! Ca la scoala!

Pentru a pastra ordinea si cursul firesc al evenimentelor, voi incepe cu restantele anului 2011. Sunt cateva lucrari ei bine, care n-am avut loc in 2011 si isi cer drepturile de atentie si creatie!

Si totusi, unde au fost pomenite Idei-le Cusute in ianuarie? A se consemna:

  • 10 ian, Reportaj -Interviu Idei Cusute la TVR Cultural in cadrul Jurnal Cultural, ora 21:00
  •  25 ian, aparitie surpriza intr-un articol Designist

In plus, am avut cateva experiente pentru sufletul meu🙂 Trei intalniri minunate la Incubator107   unde i-am intalnit pe oamenii din spatele Ideas 4 Talent, pe Cristina Bazavan cu care am tranformat pacatul de a gresi, in oportunitate si deschidere spre nou, in cunoastere si experienta  si am luat lectii de facut paine cu maia de la Iulian DuČ›u – brutar artizan de mai bine de 3 ani, bucureČ™tean mutat de mai mult de un an Ă®n Čšara HaČ›egului.

Inchei luna cu promisiunea ca voi avea grija de maiaua mea si o voi transforma in paine gustoasa, ca voi aprecia mereu progresul si nu voi cauta vina cuiva si a mea implicit si voi tine de aripa visului meu mai departe!

Si o fotografie de la fereastra mea de ianuarie cu muscata de la tara🙂

Cu drag,

Dana🙂

Leave a Reply

