RSS Feed

Esarfa circulara primavaratica

Posted on

Si a venit si randul meu!  Noroc cu prototipurile sau testarile ca ma aleg si eu cu cate ceva anul asta pentru mine. Asa s-a intamplat sa pastrez aceasta esarfa circulara din bumbac moale si greu in acelasi timp. foarte placut pe piele si foarte usor de aranjat pe umeri.

Am si purtat-o de curand asa ca aveti poze statice si poze pe model🙂

Se poate realiza la comanda pe alte materiale, iar pretul il calculez in functie de materialul ales. Intra destul material, dar nu presupune ore intregi de taiat si montat asa ca iese undeva binisor pentru un accesoriu personalizat.

 

Foto de Dani Ionita

 

2 responses »

  1. Da’ ce bine va sta, doamna …(colonel ? ) :D….parca esti desprinsa dintr-un film !
    la cit mai multe ( poze din astea frumoase si esarfe moi si placute😉 )

    Reply
    • Hei, multumesc! La petrecerea Incubatorului de inceput de martie tema era Verde asa ca fiecare purta musai ceva primavaratic. Dar eu am imprumutat chipiul de la un baiat🙂 Acum mai trebuie sa invat salutul🙂 Multumesc ca treci pe la mine🙂

      Reply

Leave a Reply

