RSS Feed

Sortulete de 1 iunie

Posted on

Gatitul de drag  imi place sa cred ca e ceva pe care-l poti deprinde de mic copil, pa langa fusta mamei, prin norii de faina si de albusuri spuma! Si pentru ca orice indeletnicire e asociata cu imagini si senzatii in mintea noastra, e bine sa ne aducem cu placere aminte de primele incercari si de primele rezultate gustoase🙂

Cu siguranta un sortulet vesel si colorat, putin chic si feminin, va determina orice fetita sa-si insoteasca mamica in aventurile culinare de week-end si nu numai  si va framanta cu placere aluat, va toca patrujel sau va decora toruri pentru papusi🙂

Si de ce sa nu credem, ca asa poate incepe o pasiune pentru mai tarziu? Doar eu iubesc petecele din copilarie!

Mai jos aveti un exemplu, dar materialele pot fi foarte variate din punct de vedere al culorilor si modelelor imprimate, personalizate pe dimensiunile fetitei, gusturile si preferintele ei!

Pretul acestuia a fost 75 ron, dar poate varia in functie de materilele folosite si dimensiuni

5 responses »

  1. Bun regasit,draga mea,

    Nu mai sint demult fetita,dar un sort personalizat imi doresc, cu certitudine:)
    As prefera sa fie cu dungi, culori pastelate si cu o inscriptie.
    Te astept cu mostre de material, da?
    Pup cu drag!

    Reply
    • Intotdeauna bucuroasa de reintalnire🙂 Am facut ieri un tipar si pentru noi, fetitele mai mari, asa ca tehnic se poate🙂 Nu stiu daca am dungi pe material subtire, din ce am cautat nu ar fi, dar pot veni cu cateva propuneri pe mail sa decidem impreuna cam ce ti s-ar potrivi . Si tu te gandesti la inscriptie(pictata sau brodata) ! Pup si eu cu drag!
      Dana

      Reply
  2. Draga mea,

    Adresa mea de email este: floral_design2003@yahoo.com
    Te astept cu drag!

    Reply
  3. adorabil bogul tau🙂 si very inspiring🙂

    Reply

Leave a Reply

