RSS Feed

Patch-work-in-progress

Posted on

Cu toata ploaia din ultimele saptamani simt nevoia  de creatie colorata. Si tot verdele incurajat de apa ma duce cu gandul la o gradina care, in primele zile de soare, se va umple de flori!

Asa ca lucrez acum la doua fete de perna decorative ca doua petece de gradina inflorita! Le vad intr-o camera de fetita (mai mica sau mai mare), pe banca unei terase sau pe doua fotolii primitoare :)  Dimensiunile vor fi 40 X 40 cm.

Va arat doar doua poze cu ce am lucrat pana acum insotite de cateva capsuni🙂

Va puteti inscrie pe lista, cat nu sunt inca luate🙂

4 responses »

    • 🙂 fac selectia de materiale repejor! Dar proiectul asta e lucrat in aceeasi zi cu sortuletul cu fundita care ti-a placut, asa ca nu ai de ce sa-ti faci griji, nu e de ieri! Doar ca am lucrat la un proiect de design pentru un proiect PUMA, care a si castigat aseara locul 3. Si nu am mai apucat sa fac altceva sau sa postez pe blog. De data asta nu sunt vinovata, desi sunt situatii cand imi place sa lucrez la mai multe creatii in acelasi timp🙂 asa ca vezi primi un mail curand🙂

      Reply
  1. Buna Dana. M-am abonat si eu la blogul tau pentru ca imi place ceea ce creezi din tesaturi si ai mult talent. Si eu am un blog http://www.shabbycry.blogspot.com si imi place sa ma joc cu materialele, desi duc lipsa majora de timp liber ca sa pot pune in aplicare toate ideile mele. Mi-ar face placere daca ai vrea sa impartasim impresii, idei, pasiuni.
    Iti doresc o zi plina de zambete!

    Reply
    • Buna Cristina si bine ai venit! Timpul este prietenul cu care negociez cel mai des🙂 si eu! Te urmaresc de asemenea si tinem aproape🙂 Cu drag, Dana

      Reply

Leave a Reply

