RSS Feed

Cum a fost la targul Vfor Verde, prima editie?

Zi minunata de toamna, o casa de epoca cu ferestre inalte si Idei Cusute in fata uneia dintre ele! Cum nu se putea mai bine! Mi-am desfasurat ghirlandele colorate si am agatat inimioarele decorative. Am gatit masa cu sortulete si fete de perna bucuroase si am asteptat vizitatorii care au roit toata ziua printre standuri.

De la Something Borrowed am inchiriat cateva piese pentru stand si m-am bucurat toata ziua de o atmosfera minunata ! Targul a avut peste 1000 de vizitatori si era chiar forfota mare prin toata casa!

Au fost iubiti dovleceii, au fost rapite sortuletele cu dantela si buzunare brodate! Nici cu fetele de perna, papioanele si pernutele de ace nu mi-a fost rusine si nici nu prea mai am multe!

Ce a ramas voi pune pe blog incet incet sa revitalizez sectiunea de obiecte disponibile🙂 spre bucuria voastra! Si acum poze cu mine si cu Idei Cusute🙂

Image

8 responses »

  1. O frumoasa intre atatea frumuseti colorate….ma bucur ca ai avut succes la targ,imi pare rau ca n-am fost acolo si abia astept…disponibilele😀
    Cu drag,Gianina!

    Reply
  2. Weeeee, nici nu ma asteptam la altceva! Kudos, kudos, kudos tie si manutelor tale harnice! Ce ti-am spus eu, intr-o buna zi acesta va fi jobul tau, iar corporatia doar acolo unde vei merge… doar ca sa gestionezi afacerea ta proprie🙂 haha, ar fi grozav.
    Oricum, esti grozava, inca ma ajuti cu ideile tale🙂 Nu stiam de something borrowed, dar e genial, pentru sedinta mea foto care sa compenseze pentru lipsa unui fotograf la nunta🙂
    Doar sa mai gasim fotograful acum (vreo idee? cumva esti talentata si la asa ceva)… Si sa fim eu si Alin in aceeasi tara, in acelasi timp :->

    Te imbratisez.

    PS: spune-mi ce vrei din Rusia😀

    Reply
    • Lucia, ma bucuri iar si ma faci sa rosesc🙂 !
      Toate se vor intampla la timpul lor, chiar daca acum abia indraznesc sa ma gandesc la ele! Ar fi minunata o sedinta foto pentru voi si cred ca iti scriu un mail cu cateva sugestii de fotograf🙂 Eu fac doar pentru produsele mele pentru ca le stiu povestea atat de bine si mi-e usor sa le asez in cadrul potrivit! Dar nu sunt priceputa la toate. Insa mai am cateva idei asa ca ar trebui sa vorbim putin inainte🙂 Si din Rusia vreau o bucata de dantela colorata sau bumbac imprimat traditional. Daca vezi o ata sunt sigura ca te vei gandi la mine🙂 Sau orice vechitura pretioasa🙂 daca sunt astfel de targuri!
      Mi-e dor de voi si abia astept sa ne vedem🙂 sper ca se va intampla in toamna asta!
      Cu mare drag,
      Dana

      Reply
  3. PSS: poze cu lucrusoarele de la nunta mea nu?😀😀 Stii ca le-ai lucrat suberb, asa ca ar trebui sa le postezi (sau ti-a frica de noi cereri din partea unor mirese la fel de nehotarate ca mine :P)

    Reply
    • Am avut o perioada aglomerata in real life si inactiva pe blog de-asta n-am apucat sa postez atat de des precum mi-as fi dorit. In plus, as fi vrut sa-ti cer acordul inainte sau sa ne vedem sa facem o sedinta foto la lumina potrivita cu minunea de buchet! Pentru ca mi-a facut mare placere sa lucrez pentru tine! N-ai fost nehotarata ci doar atenta la detalii, ceea ce pe mine m-a ajutat foarte mult🙂 Te pup, Dana

      Reply
  4. Felicitari Dana si sper ca la urmatorul targ sa vin si eu sa vad tot ce faci!

    Reply
    • Multumesc mult Cornelia si imi va face placere sa te cunosc intr-o ocazie viitoare🙂 O sa stam putin de povesti cusatoresti!
      Cu drag,
      Dana

      Reply

Leave a Reply

