RSS Feed

week-end in deplasare

Am inchis poarta Bucurestiului vineri seara pe din-afara si m-am dus spre Moeciu unde am dat de o noapte rece de toamna. Noroc cu soarele de dimineata ca m-a ademenit pe potecile de munte din apropiere si mi-a incalzit sufletul!

Pe acolo casele se construiau odata din barne de lemn incheiate la colturi, iar batranii obisnuiau sa le tencuiasca cu “lut”, un amestec de pamant despre care mi-a povestit un strabunic de-al locului. Mai sus, spre padure, satenii isi construiau odai, adica grajduri de iarna pentru animale, iar in jurul odailor ridicau capitele de fan si legau cainii de paza. Inca mai aveam vreme sa umblu printre odai inainte de a se intoarce animalele si cainii din munte. Cateva vorbe cu vecinii si am plecat singura pe rau in sus. Spre padure, cu gandul sa cuceresc creasta dealului din varful caruia banuiam o privelista grozava asupra satului🙂.

Ca orice asteptare frumoasa care cere efort, am indraznit sa-mi fac poteca pe o panta deloc usoara, doar cu un bat ascutit si fara sa ma uit in urma prea des🙂, cu teama ca ma indrept singura spre o padure necunoscuta, dar cu asigurarea satenilor ca nu sunt deocamdata nici lupi, nici ursi si nici mistreti !

Sus am gasit luminisul din povesti, lumina perfecta de apus de toamna si un colt de sat zarit printre ramuri!

M-am odihnit si m-am minunat o vreme, apoi am apucat poteca spre sat, prin spatele pasunilor ingradite, cu un zambet larg in buzunare !

Cu drag de povestit, Dana🙂

2 responses »

  1. Dana ai trecut si pe sub balconul meu, asa ca data viitoare te astept la un ceai cald:) cu drag!

    Reply
    • Daca as fi stiut🙂. Dar mi-ar face mare placere si data viitoare voi da un semn inainte🙂. e nemaipomenit ca te poti bucura zi de zi de locurile astea minunate! O imbratisare, Dana

      Reply

Leave a Reply

