RSS Feed

2013 sewing plans

Fiecare an incepe cu gandul la ce mi-a ramas necusut in anul anterior. Intotdeauna am avut cu mult mai multe idei decat timpul necesar implementarii lor, asa ca le duc cu mine in anul urmator, poate – poate reusesc sa le vad si in fotografii, nu numai in minte🙂.

Asa ca incep 2013 cu o provocare lansata de Fabrix (stiti voi, singurul magazin de materiale frumoase din Romania) si anume aceea de a scrie negru pe alb cam ce vreau sa cos in 2013.

banner-sewing-resolution-copy2

Asadar si asadeci :)  anul asta ma astept sa:

  • cos 12 quilturi , unul pe luna, cu structura patchwork diferita si  on my wish list as pune ca unul dintre ele sa aiba o schema semnata Idei Cusute;
  • exersez free motion quilting pana fac floricele pe campii si cai verzi pe pereti cu acul special;
  • tin cateva ateliere de cusut cu pitici si voinici, deja fixez programul pentru Scoala Altfel🙂;
  • experimentez ceva tehnici vechi de cusut undeva la sat;
  • cos ceva frumos pentru casuta mea de asezat pe peretel gol din camera-atelier, tot patchwork;
  • cos prima rochita pentru fetita de 1-2 ani🙂 ;
  • cos doua huse pentru masinile mele de cusut care au avut destula rabdare in lupta cu praful🙂 ;
  • cos cateva gentute dintre care una va fi geanta mea de plaja;
  • cos paturica mea de picnic si sa o folosesc cel putin o data!
  • cos toate comenzile, la timp! e o mare dorinta!

Daca voi reusi ce-am scris mai sus, ar trebui sa cititi multe postari pe blog anul asta! Si sa speram, spre binele meu la evaluarea din 2014, ca asa va fi!

Dau leapsa mai departe cui se simte pregatit sa-si adune pe foaie planurile de cusut!

8 responses »

  1. Spor si Doamne-ajuta!
    Si sortul meu? :))

    Reply
  2. SUCCES!!! TE pup

    Reply
  3. Buna Dana, Ma grabesc cu un mail pt. a fixa o intalnire la clasa 1 pt sapt “Scoala Altfel”. Ne poti spune cat costa o astfel de intalnire?Scoala la care sunt invatatoare se afla pe str. Gutuilor, nr. 1, sector 5( pe linia tramvaiului 32, via P-ta Unirii- depoul Alexandria). Astept Raspuns. Anca

    ________________________________

    Reply
    • Buna Anca🙂 Parca am vorbit noi anul trecut despre asta putin si ma bucur ca mi-ai scris din nou! Mititei copilasii, dar gasesc eu o idee potrivita si-ti scriu un mail. Nu vorbim decat despre banuti pentru materiale. restul e placere🙂 Poti sa-mi dai un semn pe ideicusute@yahoo.com?

      Reply
  4. Spor la treaba Dana!
    Lista mea e mai lunga, dar cred ca am sa o scriu pe o hartie si sa o pun in micutul meu atelier. Tare mult imi doresc sa fac mai multe pentru fetita mea, rochite si gentute …………….🙂, am uitat sa specific si comanda de pantofi cu armura.

    Reply
    • Multumesc mult Cornelia! Greu de facut pantofiorii cu armura! Dar cu lista in fata n-ar fi rau sa stau nici eu ca sa ma tin de treaba anul asta🙂 !

      Reply

Leave a Reply

