RSS Feed

Cum a ramas bunica mea fara portofel

Acum doi ani pe vremea asta, bunica a gasit prin cutiile mele cel mai “gri” material si a cautat cel mai gri fermoar si cand le-a gasit m-a rugat sa-i fac un portofel sa-si tina si ea maruntisul pentru piata. Mi-aduc aminte ca azi cand am venit de la serviciu intr-o zi si ea, zambind strengareste, mi-a dat acest simplu lucru de facut🙂.

Iar eu, ca intotdeauna, am raspuns afirmativ. Numai ca era prea gri si asta n-a tinut mult!

Primul lucru a fost sa schimb fermoarul si am pus unul galben. Apoi am ales niste petece de cusut pe el, am taiat forme geometrice din ele si m-am pus pe combinat.

asa s-a transformat portofelul bunicii mele intr-un mic portfard/penar care in timpul targului de Martisor de la MTR a plecat spre cineva din Marea Britanie.

Pentru bunica a fost prea colorat! Iar pentru mine ar fi fost prea gri!

si asa a ramas bunica mea fara portofel! Sa fiti lamuriti, nu i l-a furat nimeni :)))

Asa poti transforma ceva gri in ceva foarte colorat folosind ce ai prin casa!

portfard

IMG_3343 (Custom)

One response »

  1. Draga Dana, foarte tare ideea cu portofelul!
    Eu numai ce participai la o provocare. Daca ai timp si dispozitie, te invit sa vezi despre ce e vorba. Spor la cat mai multe lucrusoare frumoase!

    Reply

Leave a Reply

