RSS Feed

Marturisire

Cos de zor pentru Martisor! Si, in viteza mea creativa, dau de pernutele de ace cu pasari, inimi si soare! Si ma pocneste gandul: azi e Dragobetele !!!

Asa ca da, recunosc ca sunt indragostita de cusut ! permanent, iremediabil si  in vazul tuturor!

Cusutul stie, ne intalnim des, la ceas de seara pentru ca ziua, de, jobul isi cere drepturile!

Parintii si prietenii au acceptat si au inteles in timp ca farmaciile nu livreaza medicamente impotriva pasiunii!

Ne facem multe surprize ! Eu cumpar materiale pentru cusut🙂 Iar  cusutul le transforma in minuni care ma fac fericita! Fericirile mele mici, adunate  si daruite altora, fac lumea mai frumoasa!

So, for the moment, I’m in love with SEWING! Please, try again later!

IMG_0261

 

One response »

  1. Buna, uite ca ies din anonimat (te citesc de ceva timp insa nu sunt o comentatoare prea activa) ca sa iti spun ca ai “un premiu” la mine pe blog. Nu stiu daca te tenteaza genul acesta de lepse, eu le-am interpretat ca un mod de a promova bloguri care imi plac, dar daca nu ti se potriveste e ok.

    Reply

Leave a Reply

