RSS Feed

Cu talpile in iarba si nasul in vant

Am cusut primul quilt al anului, ca tot ma laudam sa fac 12, dar lupta nu e pierduta!

Si ce-i cu el? Pai sa vedem! am ales fructe si buline, flori de campie , ciuperci in iarba verde si ramurele de alun. De ce de alun? Pentru ca mi-a placut nebunie povestea  “Nuielusa de alun”, poveste pe care o priveam cu sora mea pe diafilm. Ce vremuri:)! Toata copilaria mea e in el! Ciresele de mai, capsunile pe care nu le lasam sa se coaca bine, ca ne si imprieteneam! Sunt ciupercile pe care mi le descoperea bunicul in iarba din malul paraului si bulinele rochitelor mele preferate!

Are zambete cu duiumul si cheitele viselor mele secrete! Si mai are mult alb, matlasat de mana cu ata rosie care marcheaza potecile dintre patrate!

Si acest quilt micut ( 90 pe 90 cm) este pentru o fetita careia ii voi spune povestea cand va putea sa ma intrebe despre toate! Ati ghicit, e micuta de tot, mai mica decat quiltul cusut pentru ea!

Mai e ceva nou cu quiltul aici de fata: l-am si spalat manual sa vad cum se poarta, daca se face mai pufos si  daca mi-e mai drag dupa! Sa va spun oare ca am umplut baia de spuma aruncandu-l pana se facea acordeon! De nenumarate ori! Ca un copil curios. Voi nu e nevoie sa faceti asta acasa! Nu strica, dar nici nu ajuta pentru ca petele ies altfel🙂. Eu i-am testat rezistenta straturilor, a structurii de matlasare relaxata , pentru ca n-am intervenit in interiorul patratelor. Detalii de culise pentru fetele care iubesc quilturile !

Sunt foarte multumita de cum s-a uscat, aproape ca nu era nevoie de calcare. Si e mai flexibil dupa spalare, o paturica pe cinste!

…  cand il privesc ma vad mica, cu talpile in iarba si nasul in vant, mergand inainte cu ochii inchisi!

dana

IMG_0574

IMG_0567

IMG_0609

IMG_0617

IMG_0599

IMG_0647

9 responses »

  1. Eu sunt prima?Ce sa zic?!Sunt “imvidioasa” pe tine,pentru ca l-ai facut asa fain,pentru ca ai materiale faine(si resurse) si pentru ca peste ani o papusica isi va aminti d etine cu drag,sunt convinsa…in rest,te felicit,draga mea!Am terminat si eu servet de masa…si lucrez la altul sub forma de hexagon.te pup!

    Reply
    • Hei, hei stai asa! am trisat putin pentru ca nu l-am facut azi, era cusut deja, doar l-am pozat🙂 Azi am lucrat la un nou top, dar nu cred ca-l termin in noaptea asta! Cu materialele e o poveste, am sacrificat multe ca sa le am, pentru ca nu ma pot abtine! Sunt fabric addicted ! Incet-incet o sa fie mai usor de gasit si la noi materiale frumoase! Dar sunt convinsa ca si tu ai cusut foarte frumos! Iti multumesc pentru randuri🙂 si te pup!

      Reply
      • Ei,nu-i o problema ca nici n-am zis ca l-ai terminat intr-o zi,n-ai cum sa faci asa ceva….numai cine lucreaza in acest stil stie ce inseamna…sper si eu sa-mi permit sa-mi achizitionez materiale,am si eu un mic stoc,din care multe primite de la o prietena care lucreaza quilt-uri si mi-am mai luat de la Kreativshop,cele de la Fabrix mi se par cam scumpe.Eu imi voi pune lucrarile pe blog,si pe fb cred.Sa ai spor!

  2. Elena Catalina Bica

    E superb, Dana! Tot ce faci tu ma fascineaza, spor la lucru in continuare, astept sa vad alte lucrusoare facute din inima. Catalina

    ________________________________

    Reply
    • Multumesc mult Catalina! e clar ca pe mine ma bucura, dar e minunat ca va bucura si pe voi, privitorii. inseamna ca pun si eu umarul la inveselirea planetei🙂

      Reply
  3. Foarte frumos, felicitari si la cat mai multe, poate reusesti sa le faci pe toate cate ti-ai propus anul acesta. Imi place cum reusesti sa combini materialele si culorile.
    Eu am in plan ca macar pana in mai sa fac doua quilturi, pentru nepotelele mele, dar nu reusesc sa ma apuc de ele…………, iar timpul trece. Sunt curioasa ce ai folosit la matlasat, caci montonul mi s-a parut destul de greu de quiltuit.

    Reply
    • Da Cornelia, planul m-a trezit si pe mine caci eram deja in urma cu quiltingul din anul acesta! Dar odata cu vremea buna, am si eu mai multa lumina seara si mai multa pofta de cusut🙂.
      Cand vreau sa cos un quilt incep cu gandul la materiale si apoi aleg modelul si mai am grija sa fiu odihnita pentru e nevoie de atata rabdare pentru masurat si taiat, apoi pentru cusut bucatelele una de alta. Am matlasat cu vatelina de cea mai buna calitate Quilters dream 100 % bumbac, se matlaseaza foarte bine, iar la spalat e minunata si tine cont ca in quiltul asta patratele au suprafata de 15 cm pe 15 nematlasata. Am pastrat spatiu mare intre cusaturi si vatelina se poarta foarte bine. E mai scumpa si greu de obtinut, dar merita.
      multumesc de vizita si Spor la cusut! dana

      Reply
  4. Este superb! Ca toate lucrurile ce ies din mana ta, de altfel! Imi place mult combinatia de modele si culori.
    Daca poti impartasi cu noi, de unde iei materialele si ce fel de vatelina folosesti?
    Andreea

    Reply
    • Bine-ai venit Andreea! Multumesc mult! Se pare ca e iubita paturica asta! In raspunsul meu anterior gasesti numele vatelinei, este din SUA, dar eu am luat-o cumva de aici, de la Diana de la Poarta-ma care avea in exces. Cand o voi termina, trebuie sa gasesc la randul meu un nou provider si probabil voi comanda direct din state. Ca si materialele de altfel, le comand pe internet. dar, daca vrei mai repede, poti gasi si la noi, materiale de acelasi tip, la Fabrix.ro. Ca si instrumentarul de quilting (cutting mat, cutter, rigla gradat). Nu sunt ieftine ( de oriunde le-ai lua), dar calitatea te face sa devii dependenta. Eu la quilturi nu folosesc decat materiale designer print. Dar, daca esti incepatoare, poti face cateva teste pe bumbac imprimat gasit la noi, in combinatii vesele si, odata ce te obisnuiesti cu tehnica, poti trece cu incredere la materiale mai scumpe, fara teama ca le vei irosi🙂 Cu drag, Dana

      Reply

Leave a Reply

