RSS Feed

First free motion steps

Posted on

Era pe to-do listul 2013 asa ca am inceput aventura si primele teste de free motion quilting.

Ce-i drept, inca nu pe un quilt! Ci pe un colaj textil ! Am desenat cu acul multe carari intr-un crang de culori amestecate! Din loc in loc rasare un trandafir, o panza de paianjen crosetata sau o poiana cu buline🙂.

Am cusut un set de suporturi de pahare foarte vesele. sunt disponibile toate 4 pentru 26 ron. Dimensiune 10 cm pe 10 cm.

Tehnic vorbind, deocamdata n-am depasit nivelul buclelor in forma de “e”🙂 E bine si-atat la prima incercare. Ceva sfaturi sau incurajari aveti pentru mine?

IMG_0225

IMG_0226

IMG_0235

IMG_0247

4 responses »

  1. Aaa,eu am crezut prima data ca-s carduri textile…adica acum stii sa faci si felicitari textile…in ce priveste quiltuitul,cand incepi nu te mai opresti…daca-ti place,vorba aceea…bravooo!abia astept sa-ti vad urmatoarele lucrari…cu ce ne mai incanti?pupici!

    Reply
    • 🙂 decia fost bun inceputul! Trebuie sa invat bine pentru ca ma dau in vant dupa structuri de quilturi care merg perfect cu free motion quilting si trebuie sa capat indemanare si sa diversific miscarile🙂
      Pupici si de-aici !

      Reply
  2. Tin pumnii cu drag.
    Sanatate si zile cu soare in inima!

    Reply

Leave a Reply

