RSS Feed

Soft baby blanket

Eu folosesc si acum una din paturicile cu care ma infasa mama cand eram de-o schioapa. Ce-i drept, am schimbat motivul🙂.
Cand m-am mutat si n-aveam masa de calcat, era intermediarul perfect pentru a nu distruge nici masa, nici hainele. Apoi a ramas in casa si mi-e de folos pentru amortizarea zgomotului masinii de cusut in orele tarzii.
In plus, e tot roz si pufoasa :)!

Am incercat sa cos o paturica concurenta, din finet imprimat, foarte moale si pufos, asa cum veti vedea si-n poze. ( click pe poza 3 pentru marire) Are doua fete si e potrivita pentru patut, carucior, plimbare, scaunul masinii, canapea sau pe unde mai adorm copiii astazi🙂 !

Poate fi si un cadou pentru proaspeti parinti sau prietenii cei mai mici din jurul vostru. Material- 100% bumbac designer print SUA. Se spala la masina la 30 de grade si masoara 80/80 cm. pret 95 ron, disponibila

DSC_5773

DSC_5776

DSC_5780

DSC_5785

DSC_5804

2 responses »

  1. As dori sa stiu daca se poate coase si numele copilului pe ea si in cat timp se livreaza?

    Reply

Leave a Reply

