RSS Feed

Flori pretioase

Arhiva mea are inca destule proiecte de care-mi aduc aminte sa va povestesc🙂.
In vara anului trecut, doi tineri au avut gandul si staruinta de a-mi inmana bagheta magica pentru buchetul ei si marturiile prietenilor alesi pe spranceana.
Nunta a avut loc in Belgia, cei doi fiind romani, asa ca toate cele cusute de mine au calatorit departe pentru a face parte dintr-un eveniment pus la cale cu mare migala, atentie si daruire de miri.

Buchetul de mireasa a fost primul facut vreodata si apreciez si acum curajul Luciei!
Am folosit materiale diferite pentru fiecare floare, fiind cusuta de mana. Codita bughetului a fost imbracata in tull. Flori de voal, dantela, matase, tull, tafta in culori alb/ivory/roz prafuit/cream.
Iar papioanele, variantele din imagine, au fost gandite special pentru fiecare dintre prietenele ei, pe masura culorilor preferate, a experientelor traite si a felului lor de a fi.
Baietii au primit papioane uni, dar ma iertati pentru lipsa fotografiei🙂.

buchetul Luciei

papioane fete

Buchetul e si acum una din amintirile ei preferate, mai ales ca il poate vedea oricand🙂. Si va fi purtat la urmatoarea aniversare importanta a vietii lor impreuna!

7 responses »

  1. Felicitari! Este pur si simplu superb buchetul!! Ai doua maini magice!

    Reply
    • multumesc🙂. am avut mari emotii ( si cred ca si mireasa a avut), dar increderea si entuziasmul ei au dus jumatate din greu🙂 !

      Reply
    • 🙂 Ruxi, tu stii la fel de bine, detaliile fac diferenta!🙂 ma bucur ca te-ai reapucat de sedinte foto spontane! ultima a iesit minunat, cea din Carol🙂

      Reply
  2. Am rasfoit in graba blogul tau si ma bucur ca l-am gasit……lucrezi superb…..sunt cu ochii pe tine.

    Reply

Leave a Reply

