RSS Feed

Pitici de poveste

Da, imi plac povestile si imi doresc inca sa primesc in dar carti cu povesti frumoase, cu ilustratii ingrijite si foi lucioase, cu vulpi smechere si iepurasi topaielnici! Cu Feti Frumosi si Zmei puternici, cu Copaci fermecati si zane intrupate in fluturi! cu ierni de vis si nunti de aur, cu castele cocotate si cavaleri curajosi!

Si da, am fost cuminte, chiar merit o poveste frumoasa in fiecare seara !

Oare de ce tot bat eu satele aici? pana la Mos Nicolae mai e destul🙂 ! La gradinita e locul povestilor, eu trebuie sa ma adaptez la realitate🙂

Venind vorba despre gradi, vreau sa va arat de mult traistutele de poveste cusute anul acesta, asa ca era timpul pentru cateva fotografii graitoare !
Dincolo de fiecare cusatura sunt oameni cu povesti, cuvinte despre copii minunati si ganduri bune pentru fiecare dintre ei🙂

DSC_5946

DSC_5912

DSC_5855

DSC_5786

DSC_6030

DSC_5865

DSC_5935

DSC_5941

🙂 d

2 responses »

  1. sunt superbe !! imi plac la nebunie
    faci la comada fete de perne brodate cu numele ?? si daca da la ce pret ?

    Reply

Leave a Reply

