RSS Feed

Pentru o gazda primitoare

Nu intamplator am scris gazda primitoare! de curand Mansarda Lente ( Armeneasca) s-a gatit si se bucura de oaspeti in fiecare zi intr-un spatiu extins si dichisit!
Pernele cusute de mine se inghesuie pe banci si scaune si va asteapta sa le luati la povesti de relaxare :)!
Va provoc sa gasiti murele si portativul! Inghetatele si buchetul de trandafiri! nasturii si dantela! fluturii si scrisorile de amor! ciupercile si bulinele!
In zece combinatii diferite de materiale colorate, pernele din Mansarda Lente au fost o incercare de redescoperire a patternurilor din dulapul vedeta🙂 si, dintr-o intamplare sau nu, incercarea a fost una reusita!
Nu era de ajuns ca ma simteam minunat la Lente! Acum ma simt ca acasa printre atatea perne cusute de mine. In putine situatii am ocazia sa-mi revad lucrarile altfel decat in fotografii! Si, pentru ca rar reiau ideile din lipsa de timp, revederea lor ma bucura foarte tare! ma reconectez cu obiectul si cu energia din momentul facerii lui. Stiu ca ajung mereu pe maini bune, insa grija pentru ideile cusute de mine ramane in urma fiecarei lucrari.

sa-mi spuneti cand le incercati, iar de vreti si voi, acum am descoperit ca pot face atatea materiale sa se imprieteneasca incat abia astept !

DSC_6408

DSC_6405

DSC_6413

DSC_6451

DSC_6459

DSC_6492

DSC_6511

mure

3 responses »

  1. Foarte dichisite si frumusele pernutele. “Perna cu scrisoare” e preferata mea🙂
    Mult spor in continuare!

    Reply
  2. Ce vesele si primitoare au iesit🙂 Daa, cea cu scrisoare imi este cea mai draga🙂

    Reply
  3. fetelor, voua va e dor sa cititi scrisori!🙂 multumesc

    Reply

Leave a Reply

