RSS Feed

Summer garden party flags – tutorial

Posted on

Le sta bine printre copaci, pe ziduri de casa, garduri albe si terase inflorite! si unde va sunt voua de folos!

Sunt stegulete colorate de bumbac insirate pe sfoara, usor de cusut, dar mai ales iute :)!
DSC_5066 (Large)

Eu le-am cusut pe ale mele, iar acum e randul vostru sa reciclati/improvizati cu materialele care va ies in cale! Va recomand sa folositi tot ce cuprinde fotografia de mai jos si ceva in plus :
– tesaturi din bumbac cu tinuta asemanatoare ( la fel de subtiri si putin mai dense decat batistul)
– sfoara de bumbac, ac de siguranta de marime potrivita ( vezi foto), foarfeca, creion, ata
– masina de cusut sau mana voastra
– un carton de grosime medie pentru tipar

DSC_5046 (Medium)

Mai intai alegem materialele in asa fel incat sa existe contrast, culorite dorite si evitand culorile foarte inchise. Odata alese, va sfatuiesc sa le calcati !
DSC_4917 (Medium)

Decupam dintr-un carton reciclat un triunghi cu baza de 12 cm si inaltimea de 14 cm ( isoscel), copiem conturul triunghiului pe materiale cu un creion feliile de tarta desenate :)!
cats (Medium)

Indoim baza fiecarei felii de tarta maxim 1 cm (pe spate) pentru a forma un canal pentru sfoara. Prindem in bolduri, calcam si apoi indepartam colturile care raman in afara triunghiului. Coasem la masina sau de mana un canal de latime 0, 7 cm:
DSC_5050 (Medium)

DSC_5052-tile (Medium)

Alegem un ac de siguranta potrivit canalului nostru🙂 daca nu l-am nimerit din prima, facem o bucla intr-un capat al sforii cam asa:
DSC_5058 (Medium)

Incepem sa tragem feliile de tarta pe sfoara pana ajungem in capatul ei😉
DSC_5059 (Medium)

Punem limonada la rece, agatam steguletele si chemam prietenii!
DSC_4864-tile (Large)

2 responses »

  1. Foarte vesel si colorat! Hm…vad niste pensule pe acolo…Pictezi?

    Reply
    • Hei Ingrid, ai ochi pentru toate detaliile :)! Inca nu pictez decat mici incercari naive. Mai pictez si ideile cusute din cand in cnd sau curat piesele ascunse ale masinii de cusut :)))

      Reply