RSS Feed

Semne de viata

de la mine, de la primavara care se lasa asteptata cam mult, de la mugurii copacilor!

N-am uitat de blog desi aparent de ceva vreme n-am mai scris nimic.

Proiectul cu bulinele albe ramane deschis pana termin cele 7 obiecte din acelasi material. Intre timp m-am ocupat de cateva comenzi care sunt aproape gata.

Voi mai lipsi de aici cam o saptamana pentru ca ma pregatesc de o excursie fulger la tara, sa tai via bunicilor. E o vie batrana, cu struguri rosii de vin si cam neingrijita de cativa ani. Abia acum vad cum e sa nu sti timpul lucrarilor si tehnicile.  Tataie m-ar fi putut invata atatea daca intrebam la timpul potrivit.

Anul trecut am taiat destul de mult din ea pentru a incerca s-o intinerim. Anul acesta insa voi taia singura si trebuie sa fac asta cat mai repede , caci altfel se duce vremea taierii si cresc mugurii. Cu schemele de pe net si cativa vecini de nadejde, sper sa invat direct pe butucii de vita de vie. Va povestesc mai multe cand ma intorc.

De cateva zile am un cont de Facebook numit Idei Cusute. Mai am de invatat si cum functioneaza treaba asta cu reteaua sociala 🙂

Si abia astept soarele pe strada mea, sa pot face si eu poze pentru blog!

Voi ce planuri aveti primavara asta?

cu drag,

dana

Leave a comment